Μητρώο

Η ΔΑΕΜ Α.Ε. σχεδιάζει και υλοποιεί ολοκληρωμένα πληροφοριακά συστήματα αλλά και εξειδικευμένες εφαρμογές που όχι μόνο εξυπηρετούν αποτελεσματικά τις ανάγκες του κάθε πελάτη αλλά και αναδεικνύουν στο μέγιστο τις δυνατότητες και δραστηριότητες της επιχείρησης.

Οι υπηρεσίες της ΔΑΕΜ Α.Ε. καλύπτουν ολόκληρη τη διαδικασία της ανάπτυξης εφαρμογών, όπως τον καθορισμό των απαιτήσεων των χρηστών, το σχεδιασμό του συστήματος, την υλοποίηση και τον έλεγχο ορθής λειτουργίας και την εκπαίδευση χρήσης. Συμπληρωματικά, η εταιρία παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, αναβάθμισης και συνεχούς υποστήριξης μετά την παράδοση των συστημάτων και εφαρμογών.

Στις λύσεις που προσφέρει για τα Μητρώα συμπεριλαμβάνονται:

Η εφαρμογή του Πρωτοκόλλου και Διαχείρισης Εγγράφων

Η εφαρμογή του Πρωτοκόλλου αποτελείται από τα προγράμματα DocIt και OnTask και έχει ως αντικείμενο την καλύτερη διαχείριση και έλεγχο του όγκου των εγγράφων και πληροφοριών που διακινούνται στην επιχείρηση. Στο DocIt καταχωρούνται και πρωτοκολλούνται τα έγγραφα που διακινούνται στα πλαίσια της δραστηριότητας της επιχείρησης ενώ στο OnTask παρακολουθείται η διαδικασία διεκπεραίωσης τους. Όταν οι απαιτήσεις του εγγράφου ολοκληρωθούν στο OnTask, αυτόματα ενημερώνεται και το DocIt για την ολοκλήρωση τους.

Στην εφαρμογή του DocIt ο χρήστης έχει τη δυνατότητα καταχώρησης, αποθήκευσης, τροποποίησης αλλά και προβολής ενός εγγράφου. Κατά την καταχώρηση ο χρήστης συμπληρώνει στην εφαρμογή πληθώρα στοιχείων που αφορούν το έγγραφο, τον παραλήπτη αλλά και τον αποστολέα του. Με την αποθήκευση ενός εγγράφου δίνεται αυτόματα από το σύστημα μοναδικός αριθμός Πρωτοκόλλου με βάση το οποίο ένας χρήστης μπορεί να αναζητήσει ένα έγγραφο. Πέρα από αυτό το κριτήριο, ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει και άλλα κριτήρια (ημερομηνία, κατάσταση εγγράφου, χειριστής κλπ) προκειμένου να πραγματοποιήσει απλή ή σύνθετη αναζήτηση. Η επιλογή της διαγραφής ενός εγγράφου είναι διαθέσιμη μόνο σε εκείνους τους χρήστες οι οποίοι έχουν το δικαίωμα της διαγραφής.

Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει στον χρήστη να δημιουργήσει Διαβιβαστικό και συγκεκριμένα Διαβιβαστικό χρέωσης, Διαβιβαστικό κοινοποίησης όπως επίσης και να εκτυπώσει το Διαβιβαστικό. Κατά αυτόν τον τρόπο με το Διαβιβαστικό συγκεντρώνεται το σύνολο των εγγράφων που θα παραδοθούν σε κλητήρα και εκτυπώνεται η λίστα. Επιπλέον, το σύνολο των εγγράφων μπορεί να αρχειοθετηθεί σε φυσικό χώρο του οργανισμού και ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει κάποιο συγκεκριμένο έγγραφο πληκτρολογώντας τη θέση αρχειοθέτησης που του έχει δοθεί.

Τέλος, ο χρήστης μπορεί να οργανώσει το περιβάλλον της εφαρμογής κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διευκολύνεται ο ίδιος κατά τη διεκπεραίωση των διαφόρων εργασιών. Για παράδειγμα, μπορεί να πραγματοποιήσει ομαδοποίηση με βάση κάποιο πεδίο (πχ. ημερομηνία, αποστολέας κλπ), ταξινόμηση (αύξουσα, φθίνουσα) αλλά και να επιλέξει τα πεδία που θα εμφανιστούν στην κεντρική οθόνη ανάλογα τη συχνότητα χρήσης τους.

Αντίστοιχα, στην εφαρμογή του OnTask όπου ένας χρήστης παρακολουθεί τη διαδικασία διεκπεραίωσης της απαίτησης ενός εγγράφου, μπορεί επίσης να καταχωρήσει, αποθηκεύσει, τροποποιήσει αλλά και να προβάλει ένα έγγραφο. Και εδώ ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει αναζήτηση απλή ή σύνθετη ενώ η επιλογή της διαγραφής είναι διαθέσιμη μόνο σε εκείνους τους χρήστες με το παραπάνω δικαίωμα.

Σε κάθε αίτημα προς διεκπεραίωση ο χρήστης μπορεί να προσθέσει ενέργειες που αφορούν τη διαδικασία ολοκλήρωσής του (πχ. αναμονή, ακύρωση, προώθηση κλπ) όπως επίσης να επεξεργαστεί κάποιο αίτημα, αν για παράδειγμα επιθυμεί να αλλάξει στοιχεία του. Ακόμη, μπορεί να ορίσει στην εφαρμογή την υπενθύμιση κάποιας εκκρεμότητας για την έγκαιρη και επιτυχή ολοκλήρωση μιας απαίτησης. Επιπλέον, η εφαρμογή επιτρέπει την οργάνωση του περιβάλλοντος της εφαρμογής ανάλογα τις προτιμήσεις του χρήστη (φίλτρα, ταξινόμηση, εργαλειοθήκη, φάκελοι κλπ).

Για τη διευκόλυνση του χρήστη η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία (χειριστές, ενέργειες, κατάσταση εγγράφου, θεματική ενότητα, μέσο υποβολής, τύπος κλπ)

Η εφαρμογή των Πολιτικών Γάμων

Η εφαρμογή αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα και έχει ως αντικείμενο την παρακολούθηση των Αδειών Γάμων αλλά και των Τελέσεων Πολιτικών Γάμων.

Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί αρχικά να καταχωρήσει την αίτηση του πολίτη-δημότη για την έκδοση Άδειας Γάμου. Στη συνέχεια, διαχειρίζεται ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά και ανάλογα την περίπτωση ελέγχει τα δικαιολογητικά που του υποβάλλονται και ενημερώνει τον αιτούντα για τυχόν παραλείψεις ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία. Ακόμη, ο χρήστης μπορεί να αρχειοθετήσει ηλεκτρονικά το σύνολο των πληροφοριών που αφορούν κάθε διαδικασία έκδοσης Άδειας Γάμου ώστε ανά πάσα στιγμή οποιοσδήποτε να μπορεί να ανατρέξει για τυχόν διευκρινίσεις κλπ.

Το σύστημα εκδίδει την Άδεια Γάμου, την οποία ο πολίτης-δημότης μπορεί να παραλάβει ανά πάσα στιγμή. Τέλος, αν καθίσταται απαραίτητο ένας χρήστης μπορεί να ακυρώσει την έκδοση Άδειας Γάμου ακολουθώντας αντίστοιχη διαδικασία.

Αναφορικά με τις Τελέσεις Πολιτικών Γάμων ο χρήστης όπως και στην περίπτωση των Αδειών Γάμου, καταχωρεί την αίτηση του πολίτη-δημότη, διαχειρίζεται ηλεκτρονικά τα δικαιολογητικά που αυτός καταθέτει και τα αρχειοθετεί ηλεκτρονικά ώστε να μπορεί να ανατρέξει σε αυτά. Ακόμη, ο χρήστης μπορεί να προγραμματίσει μέσω της εφαρμογής την ημερομηνία τέλεσης του Πολιτικού Γάμου και να επιβεβαιώσει την τέλεσή του. Σε κάθε περίπτωση εκδίδει Βεβαιωτική Πράξη για τη τέλεση Πολιτικού Γάμου. Τέλος, μπορεί να αναβάλλει την τέλεση πολιτικού γάμου αν είναι απαραίτητο ακολουθώντας αντίστοιχη διαδικασία αναβολής.

Για τα παραπάνω αντικείμενο ο χρήστης μπορεί να εξάγει πληθώρα στατιστικών πληροφοριών ενώ για τη διευκόλυνση του χρήστη η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία.

Η εφαρμογή του Ληξιαρχείου

Η εφαρμογή του Ληξιαρχείου περιλαμβάνει τα εξής αντικείμενα:

  • Γεννήσεις
  • Γάμους
  • Θανάτους
  • Εκθέσεις
  • Μεταβολές

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή για κάθε ένα από τα παραπάνω αντικείμενα επιτρέπει την:

  • Καταχώρηση Αρχικών Πράξεων
  • Καταχώρηση Μεταβολών
  • Έκδοση Ληξιαρχικών Πράξεων με ή χωρίς θρήσκευμα (μόνο για το αντικείμενο Γεννήσεις μπορεί να εκδοθεί και επιπλέον απόσπασμα)
  • Εκτύπωση και αποστολή διαβιβαστικών για Δημοτολόγια, Μητρώα, Αστυνομικά Τμήματα, ΔΟΥ, Πρεσβείες, Ασφαλιστικά Ταμεία

Τέλος, η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία προς διευκόλυνση του χρήστη.

Η εφαρμογή του Δημοτολογίου

Στην εφαρμογή τηρούνται τα Βιβλία Δημοτολογίου σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις της νομοθεσίας. Ο χρήστης της εφαρμογής μπορεί να συντάξει βιβλία πληθυσμού και να εκδώσει πάση φύσεως Πιστοποιητικά που μπορεί να αιτηθεί ένας Δημότης. Ακόμη, σε κάθε μερίδα πραγματοποιείται καταγραφή των Ληξιαρχικών στοιχείων ώστε να εκδοθούν οικογενειακά πιστοποιητικά.

Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης διαχειρίζεται μεταβολές Δημοτολογίου, Μεταδημοτεύσεων και Ιθαγένειας. Επιπλέον, μπορεί να αναζητήσει εγγραφές εισάγοντας διάφορα κριτήρια στο σύστημα προκειμένου να λάβει το επιθυμητό κάθε φορά αποτέλεσμα. Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής του Δημοτολογίου είναι ότι ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί και να εκτυπώσει Εκλογικούς Καταλόγους ενώ επιτρέπει και την εκτύπωση καταστάσεων ελέγχου εισάγοντας διάφορα κριτήρια, όπως και την μαζική εκτύπωση πιστοποιητικών για διάφορες χρήσεις.

Τέλος, η εφαρμογή εξάγει αρχείο Δημοτολογίου σε ASCII, δημιουργεί αρχεία τα οποία στη συνέχεια αποστέλλονται στο Υπουργείο Εσωτερικών και ακόμη συνδέεται με το Εθνικό Δημοτολόγιο.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι νέες εγγραφές και οι διορθώσεις των Βιβλίων Δημοτολογίου καταχωρούνται στο πρόγραμμα Διαχείρισης Στοιχείων Δημοτολογίου ενώ οι Ληξιαρχικές Πράξεις στο αντίστοιχο πρόγραμμα Διαχείρισης Ληξιαρχικών Στοιχείων. Στη συνέχεια με βάση τα παραπάνω στοιχεία τυπώνονται τα πιστοποιητικά και οι εκτυπώσεις με τις αντίστοιχες επιλογές.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟΥ – ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Στα προγράμματα Δημοτολογίου και Ληξιαρχικών στοιχείων ο χρήστης διαχειρίζεται στοιχεία Δημοτολογίου και ακόμη πραγματοποιείται η αυτόματη μεταφορά παλιάς μερίδας σε νέα. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει Οικογενειακές Μερίδες Δημοτολογίου/Βιβλίου και ακόμη μπορεί να εκτυπώσει στοιχεία Δημοτολογίου/Βιβλίου, ευρετήρια Δημοτολογίου, ελέγχους οικογενειακών μερίδων και εκλογικούς καταλόγους.

ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ
Ο χρήστης μπορεί να εκτυπώσει ατομικά, οικογενειακά, πλησιέστερων συγγενών αλλά και ομαδικά πιστοποιητικά. Είδη ατομικών πιστοποιητικών μπορεί να είναι τα νέου τύπου πιστοποιητικά για ταυτότητα, τα πιστοποιητικά βεβαίωσης κατοικίας/διαμονής καθώς επίσης και τα πιστοποιητικά ταυτοπροσωπίας. Στην κατηγορία των οικογενειακών πιστοποιητικών εντάσσονται τα πιστοποιητικά για στρατολογική χρήση, τα πιστοποιητικά Ο.Γ.Α. (αρχηγός άνδρας – αρχηγός γυναίκα) κ.α.

Ακόμη, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης ληξιαρχικών στοιχείων (ευρετήριο – εκτύπωση), πίνακα παραμέτρων (ευρετήριο – εκτύπωση) και αρχείου δρόμων.

ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Ο χρήστης διαχειρίζεται τις πράξεις δημάρχου (ευρετήριο – εκτύπωση), διαμορφώνει συγκεντρωτική οθόνη εκτύπωσης αποφάσεων και ακόμη διαχειρίζεται πράξεις εγγραφής Νεογέννητου και μεταβολής στοιχείων Δημοτολογίου. Τέλος, λαμβάνει αποφάσεις σχετικές με την εγγραφή στο Δημοτολόγιο, τη διαγραφή θανόντος αλλά και την προσθήκη κυρίου ονόματος.

Υπηρεσίες Υποστήριξης

  • Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη.
  • Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ.
  • Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα.
  • Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρηστή, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη.
  • Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
  • Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές.
  • Συνεργασία με το υπουργείο εσωτερικών για ένταξη των δήμων στο εθνικό δημοτολόγιο