Οικονομικές Υπηρεσίες
Η εφαρμογή των Έργων έχει ως αντικείμενο την παρακολούθηση των έργων ενός Οργανισμού. Συγκεκριμένα, επιτρέπει τη:
- Διαχείριση μητρώου έργων
- Αναζήτηση, προβολή και εκτύπωση καρτελών έργων
- Δημιουργία παγίου έργων
- Διαχείριση πράξεων ΠΔΣ-ΠΔΕ
- Καταχώρηση, ορισμό επιτροπών
- Δημιουργία εκτυπώσεων βάση διαφόρων κριτηρίων (φορείς ανά έργο, πρωτόκολλο ποιοτικής και ποσοτική παραλαβής)
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Αντικείμενο της εφαρμογής των Εξόδων είναι η διαχείριση και παρακολούθηση των δαπανών του Οργανισμού. Η εφαρμογή έχει δημιουργηθεί λαμβάνοντας υπόψην τον οδηγό σύστασης, οργάνωσης και λειτουργίας της Ταμειακής Υπηρεσίας των Δήμων και ακόμη τις διατάξεις του Β.Δ. 17-5/15-6-1959.
Αρχικά, ο χρήστης διαμορφώνει την εφαρμογή εισάγοντας παραμετρικά στοιχεία που αφορούν την εφαρμογή όπως είναι οι Υπογραφές Εκτυπώσεων (λεκτικά πεδίων υπογραφών στην εκτύπωση της Έκθεσης Ανάληψης Δαπάνης), οι Κρατήσεις (Κατηγορίες), οι Κωδικοί Ενταλμάτων Μισθοδοσίας (σχετικοί με τη μισθοδοσία κωδικοί), τα Συνημμένα Ενταλμάτων (τύποι συνημμένων που θα χρησιμοποιηθούν στα εντάλματα) κ.α.
Ακόμη, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα διαχείρισης των Υπόχρεων – Προμηθευτών του Οργανισμού. Για παράδειγμα, μπορεί να καταχωρήσει Υπόχρεο – Προμηθευτή στο σύστημα εισάγοντας Ατομικά Στοιχεία, Στοιχεία Επικοινωνίας και άλλα στοιχεία που τον αφορούν, να τροποποιήσει στοιχεία του, να τον διαγράψει ή να τον αναζητήσει εισάγοντας στην εφαρμογή συγκεκριμένα κριτήρια. Αναφορικά με τις Εκθέσεις Ανάληψης Δαπάνης ο χρήστης έχει διαθέσιμες πληθώρα ενεργειών όπως η καταχώρηση, η προβολή, η αναζήτηση αλλά και η ακύρωση της. Επιπλέον, μπορεί να δημιουργήσει Μισθοδοτικές Καταστάσεις, να τις οριστικοποιήσεις καθώς επίσης και να εκδώσει εντάλματα Μισθοδοτικών Καταστάσεων.
Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει στον χρήστη να καταχωρήσει, παρακολουθήσει, ακυρώσει εντάλματα Πληρωμής, Προπληρωμής, Πάγιας Προκαταβολής και Αναπλήρωσης Πάγιας Προκαταβολής. Ο χρήστης μπορεί να εκδώσει παραστατικά για τις εισαγωγές των ειδών στην αποθήκη όπως Δελτία Αποστολής, Τιμολόγια, Τιμολόγια Παροχής Υπηρεσιών, Πιστωτικό Τιμολόγιο κ.α. αλλά και να προχωρήσει σε ακύρωση των παραστατικών. Επιπλέον, μπορεί να καταχωρήσει και να διαχειριστεί Πράξεις Δημοτικού Συμβουλίου ή Δημοτικής Επιτροπής.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει βάσει διαφόρων κριτηρίων και στη συνέχεια να δημιουργήσει και να εκτυπώσει πλήθος πληροφοριών. Για παράδειγμα, μπορεί να εκτυπώσει καρτέλα προμηθευτών, υπόλογων, εντάλματα, βιβλίο αναλαμβανόμενων υποχρεώσεων, βιβλίο καθολικό εξόδων, παραστατικά ανά προμηθευτή, ημερομηνία, ΕΑΔ καθώς επίσης Κρατήσεις σε ΔΟΥ, Κρατήσεις Χρηματικών Ενταλμάτων, Βεβαιώσεις Παρακράτησης Φόρου κλπ.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Η εφαρμογή της Γενικής Λογιστικής έχει ως αντικείμενο την μηχανογραφική καταγραφή των λογιστικών στοιχείων της επιχείρησης δηλαδή των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερη παρακολούθηση, διαχείριση και έλεγχος της οικονομικής δράσης του Οργανισμού.
Αρχικά, ο χρήστης διαμορφώνει την εφαρμογή εισάγοντας παραμετρικά στοιχεία που αφορούν την εφαρμογή όπως είναι οι Τύποι Θεωρημένων Βιβλίων, οι Κωδικοί Παραστατικών, οι Κωδικοί Κίνησης, οι Πρότυπες Απολογίες Κινήσεων, τα πρότυπα Λογιστικά Άρθρα, τα Αποτελέσματα της Χρήσης κ.α.
Ο χρήστης καταχωρεί στην εφαρμογή λογαριασμούς Λογιστικού Σχεδίου και τους συσχετίζει με την Αναλυτική Λογιστική. Ακόμη, διαχειρίζεται, προβάλλει και οριστικοποιεί κινήσεις όπως επίσης και προβάλει το ισοζύγιο και το αναλυτικό καθολικό ανά κωδικό προϋπολογισμού, λογαριασμό Λογιστικής και χρονική περίοδο.
Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει τη διεκπεραίωση εργασιών τέλους χρήσης όπως είναι η ενημέρωση απογραφής λήξης, η μεταφορά λογαριασμών στη γενική εκμετάλλευση, η μεταφορά ελλείμματος/πλεονάσματος, η μεταφορά αποτελεσμάτων εκμετάλλευσης, το κλείσιμο λογαριασμών αποτελεσμάτων, τη διάθεση αποτελεσμάτων, την μεταφορά υπολοίπων σε νέα χρήση. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει και άνοιγμα νέας χρήσης.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει βάσει διαφόρων κριτηρίων και στη συνέχεια να δημιουργήσει και να εκτυπώσει πλήθος πληροφοριών. Για παράδειγμα, μπορεί να εκτυπώσει το Λογιστικό Σχέδιο σε μορφή διαφόρων υποδειγμάτων, να εκτυπώσει θεωρημένα ή πρόχειρα ημερολόγια Γενικής ή Αναλυτικής Λογιστικής όπως επίσης και να εκτυπώσει Ισοζύγια, Καθολικό, Ισολογισμό, Κατάσταση Λογαριασμών Γενικής Εκμετάλλευσης κ.α.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Στην εφαρμογή Κεντρική Διαχείριση, καταχωρούνται όλες οι πληροφορίες που προσδιορίζουν έναν Οργανισμό όπως πλήρη στοιχεία, προμηθευτές, χρήσεις κ.λ.π.
Η διαμόρφωση και χρήση του Συστήματος Διαχείρισης Οικονομικών Ο.Τ.Α. ξεκινάει από το υποσύστημα Κεντρικής Διαχείρισης με την εισαγωγή των στοιχείων να γίνεται στην αρχή της χρήσης και τις καταχωρήσεις να χρησιμοποιούνται απ΄ όλες τις εφαρμογές που περιλαμβάνει.
Στην εφαρμογή δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα της εισαγωγής, της επεξεργασίας, διαχείρισης, μεταβολής και διαγραφής στοιχείων Προμηθευτών, η δημιουργία των χρηστών της εφαρμογής και ο καθορισμός των δικαιωμάτων αυτών, κ.λ.π.
Τα παραμετρικά στοιχεία που μπορεί ο χρήστης να καταχωρήσει στην Κεντρική Διαχείριση ώστε να τον διευκολύνουν στις υπόλοιπες εφαρμογές που περιλαμβάνει το Σύστημα Διαχείρισης Οικονομικών ΟΤΑ, αφορούν Χώρες, Νομούς, Πόλεις, Διαμερίσματα, Δήμους, ΔΟΥ, Φορείς Επιχορηγήσεων, Επαγγέλματα, Είδη Επιχείρησης, Τράπεζες, Είδη Παραστατικών, Κατηγορίες ΦΠΑ, Μονάδες Μέτρησης, Εκτυπώσεις κλπ.
Τέλος, ο χρήστης μέσω της εφαρμογής μπορεί να μεταφέρει πληθώρα στοιχείων από χρήση σε χρήση, να δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας αλλά και να εκτυπώσει καταστάσεις Οφειλετών και Προμηθευτών.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση του προϋπολογισμού ενός Οργανισμού. Είναι σχεδιασμένη και υλοποιημένη με τρόπο που επιτρέπει στον χρήστη να παρακολουθήσει με ακρίβεια όλες τις φάσεις κατάρτισης του προϋπολογισμού τόσο των εσόδων όσο και των εξόδων. Διαιρείται σε δύο επιμέρους τμήματα, τον προϋπολογισμό εσόδων και τον προϋπολογισμό εξόδων.
Ο χρήστης πραγματοποιεί σύνταξη, έγκριση, κλείσιμο (δημιουργία απολογισμού) και τελικά αναμόρφωση του προϋπολογισμού. Το σχέδιο προϋπολογισμού υπάρχει προεγκατεστημένο στην εφαρμογή όπως ορίζεται από το Β.Δ. 821/1970, περιέχει τον τίτλο και τον κωδικό κάθε εσόδου και εξόδου και δείχνει αναλυτικά την κωδικοαρίθμηση που ακολουθείται στον προϋπολογισμό των Δήμων.
Ακόμη, η εφαρμογή επιτρέπει την σύνταξη προϋπολογισμού εσόδων και εξόδων ενώ ο χρήστης καταχωρεί Σχόλια Αιτιολογικής Έκθεσης και Πηγή Χρηματοδότησης για κάθε κωδικό προϋπολογισμού που επεξεργάζεται. Στη συνέχεια μπορεί να ελέγξει και τα σύνολα προϋπολογισμού εσόδων και εξόδων που δημιουργήθηκαν.
Πριν την Έγκριση και οριστικοποίηση του προϋπολογισμού ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει και διαχειριστεί πράξεις Δημοτικού Συμβουλίου ή Δημοτικής Επιτροπής. Επιπλέον, του δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας σεναρίου προϋπολογισμού Εσόδων ή Εξόδων για διορθώσεις ή αναθεωρήσεις από τις υπηρεσίες πριν την οριστική σύνταξη. Με την έγκριση του προϋπολογισμού ενημερώνονται και οι λογαριασμοί τάξεως
Ο προϋπολογισμός μπορεί να εισαχθεί στην εφαρμογή από υπάρχον αρχείο Excel προϋπολογισμού αλλά και να μεταφερθεί αρχείο προϋπολογισμού από την εφαρμογή σε φύλλο Excel προς επεξεργασία. Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει την αντιστοίχιση κάθε κωδικού του προϋπολογισμού με έναν ή περισσότερους κωδικούς του Λογιστικού Σχεδίου ώστε να εξυπηρετείται η λογιστική παρακολούθηση του προϋπολογισμού το Δήμου. Η διαδικασία αυτή γίνεται ξεχωριστά για τα Έσοδα και τα Έξοδα.
Μετά την έγκριση του προϋπολογισμού ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει αναμορφώσεις. Η διαδικασία της αναμόρφωσης ενημερώνει τον προϋπολογισμό και τους Λογαριασμούς Τάξεως αφού οριστικοποιηθεί. Μέσω της αναμόρφωσης πραγματοποιείται εγγραφή έκτακτων εσόδων, εγγραφή εσόδων το ύψος των οποίων υπερβαίνει σημαντικά την αρχική πρόβλεψη, μεταφορά πιστώσεων από το αποθεματικό ή από κωδικό σε κωδικό για τη δημιουργία νέων ή ενίσχυση ανεπαρκών. Και εδώ οι αναμορφώσεις χωρίζονται σε εκείνες των Εσόδων και Εξόδων. Ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει, τροποποιήσει αλλά και αναζητήσει αναμορφώσεις στην εφαρμογή.
Επιπλέον, μετά την έγκριση του προϋπολογισμού κλείνει η χρήση και οριστικοποιείται το κλείσιμο του οικονομικού έτους το οποίο αφορούν οι κωδικοί του προϋπολογισμού. Στη συνέχεια η εφαρμογή παράγει τον Απολογισμό και το Άρθρο κλεισίματος του προϋπολογισμού.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί με αναζητήσεις βάσει οποιουδήποτε στοιχείου προϋπολογισμού να δημιουργήσει και εκτυπώσει πλήθος πληροφοριών του προϋπολογισμού. Για παράδειγμα, αναλυτικές εκτυπώσεις όπως το βιβλίο προϋπολογισμού εσόδων-εξόδων, γενική ανακεφαλαίωση εσόδων-εξόδων, κατάσταση προϋπολογισμού με αναμορφώσεις, αναμορφώσεις αναλυτικές, ανά πράξη, σχέδιο και όσες εκκρεμούν αλλά και λοιπές εκτυπώσεις όπως παρακολούθηση κωδικού κατά πηγή χρηματοδότησης, κατάσταση ειδικών λογαριασμών προϋπολογισμού, συνοπτικός πίνακας προϋπολογισμού ανά φορέα/κατηγορία/υποκατηγορία, αρχικός προϋπολογισμός ανά διεύθυνση, σχέδιο προϋπολογισμού ανά διεύθυνση κλπ.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη Διαχείριση Αρχείου Εργαζομένων (Εισαγωγή-Ενημέρωση-Διαγραφή-Τροποποίηση στοιχείων Αρχείου Εργαζομένων). Συγκεκριμένα η εφαρμογή επιτρέπει:
- Τη δημιουργία καρτέλας εργαζομένου με αναλυτικά προσωπικά, ασφαλιστικά και εργασιακά στοιχεία
- Την παρακολούθηση διοικητικών μεταβολών (κλιμάκια, χρονοεπιδόματα, άδειες, ασθένειες, κλπ)
- Την πλήρη παραμετροποίηση των μεταβλητών μισθοδοσίας (ποσοστά κρατήσεων για εργαζόμενο εργοδότη, ποσοστιαία επιδόματα, ποσοστά φορολογικών κρατήσεων ή φορολογικών απαλλαγών, ποσοστό ΑΤΑ κλπ)
- Τη διαχείριση Συμβάσεων Εργαζομένων (Εισαγωγή-Ενημέρωση-Διαγραφή-Τροποποίηση στοιχείων Συμβάσεων Εργαζομένων)
- Την έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων
- Την έκδοση αποδείξεων πληρωμής εργαζομένων
- Την παραγωγή μηχανογραφικών αρχείων (για ΙΚΑ, ΚΕΠΥΟ)
- Την αναζήτηση στοιχείων μισθοδοσίας εργαζομένων
- Τη δημιουργία αναφορών
- Την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων
- Τη δημιουργία εκτυπώσεων με στοιχεία μισθοδοσίας εργαζομένων και αναφορών με οθόνες του συστήματος
Επιπλέον, με την προσθήκη ηλεκτρονικής έκδοσης του εντύπου «ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΕΡΓΟΔΟΤΗ», δίνεται η δυνατότητα:
- Ανανέωσης βιβλιαρίων υγείας των ασφαλισμένων
- Ανακοίνωσης λήξης σχέσης εργασίας κ.α.
- Έκδοσης εντύπου «ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΗ», ηλεκτρονικά ή αυτόματη εκτύπωσή της
Τέλος, η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία προς διευκόλυνση του χρήστη.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη.
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα-αίτημα-ερώτημα κλπ.
- Έκδοση αρχείων τράπεζας αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση.
- Τροποποίηση συμβάσεων–κλίμακας φόρου-Βασικών μισθών κλπ. Μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα, βάσει των συλλογικών συμβάσεων και των διάφορων αλλαγών νομοθεσίας.
- Έκδοση και αποστολή Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης για το ΙΚΑ αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση.
- Έκδοση Μισθοδοσίας Προσωπικού αν αποτελεί συμβατική υποχρέωση.
- Άνοιγμα–κλείσιμο χρήσης περιόδου μετά από αίτημα από το αρμόδιο τμήμα.
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα.
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρηστή, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη.
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών–πελατών στις εφαρμογές.
Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση των εσόδων ενός Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Η διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης των εσόδων καθορίζεται από τις διατάξεις του άρθρου 229 του ΔΚΚ (ΠΔ 410-1995), των άρθρων 70 και 71 του ΒΔ 24-9/20-10-1958, των άρθρων 3-5 και 52-59 του ΒΔ 17-5/15-6-1959, του ΝΔ 318/1969 καθώς και της νομοθεσίας που αφορά κάθε έσοδο.
Οι ενέργειες που διεκπαιρεώνονται προκειμένου να βεβαιωθεί ένα έσοδο αφορούν την συγκέντρωση των τίτλων βεβαίωσης, την σύνταξη καταλόγων, τη γνωστοποίηση αποσπάσματος στον φορολογούμενο με απόδειξη, την υπογραφή βεβαιωτικών καταλόγων, την αποστολή καταλόγου στον ταμία, τον έλεγχο καταλόγου, την έκδοση αποδεικτικού παραλαβής, την καταχώρηση στο βιβλίο εισπρακτέων εσόδων, την παραλαβή αντιγράφων στην υπηρεσία βεβαίωσης και το λογιστήριο, τη σύνταξη ατομικών ειδοποιήσεων και «γενικών προσκλήσεων» και την παράδοση αντιγράφου καταλόγου στους εισπράκτορες. Αρκετές από τις παραπάνω ενέργειες διεκαπαιρεώνονται στην εφαρμογή των Εσόδων.
Αρχικά, ο χρήστης διαμορφώνει την εφαρμογή εισάγοντας παραμετρικά στοιχεία που την αφορούν όπως τα Αντικείμενα (συσχετισμός Διευθύνσεων, Τμημάτων ανά Αντικείμενο), είναι οι Πράξεις–Κωδικοί Προυπολογισμού ανά Αντικείμενο (συσχετισμός Αντικειμένων Εσόδων με Πράξεις-Κωδικούς Προυπολογισμού), η Διαχείριση Πράξεων ΠΔΣ-ΠΔΕ κ.α.
Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει Βεβαιωτικό Κατάλογο καθώς και να τον γνωστοποιήσει, να ενημερώσει τα αποδεικτικά επίδοσης και να ακυρώσει τις εγγραφές. Ο Βεβαιωτικός Κατάλογος, αποτελεί τον «τίτλο είσπραξης» με βάση τον οποίο εισπράττονται κατά κανόνα τα έσοδα των Δήμων και των Κοινοτήτων. Στη συνέχεια ο χρήστης μπορεί να αποστείλει τον κατάλογο στο Ταμείο όπως επίσης να ενηρεώσει Οίκοθεν από Βεβαιωτικούς Καταλόγους. Επίσης, ο χρήστης για να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα του συναλλασόμενου δημιουργεί, αποθηκεύει και διαχειρίζεται την καρτέλα πελάτη ανά Βεβαιωτικό Κατάλογο.
Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει τη διαχείριση των Οίκοθεν Βεβαιώσεων. Ειδικότερα, ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει, να ενημερώσει μια Οίκοθεν Βεβαίωση και να εκτυπώσει Βεβαιωτικό Σημείωμα το οποίο ακολούθως αποστέλλεται στο Ταμείο. Η Οίκοθεν Βεβαίωση αποτελεί βεβαίωση των εσόδων που εισπράττονται χωρίς τίτλο είσπραξης.Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να διαχειριστεί τους Υπόχρεους του Οργανισμού όπως είναι οι προμηθευτές έχοντας στη διάθεσή του πληθώρα ενεργειών όπως η εισαγωγή, αποθήκευση, τροποποίηση, αναζήτηση και διαγραφή τους.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει βάσει διαφόρων κριτηρίων και στη συνέχεια να δημιουργήσει και να εκτυπώσει πλήθος πληροφοριών. Για παράδειγμα, μπορεί να εκτυπώσει Αντικείμενα, Αντικείμενα με κωδικό προυπολογισμού, Αντικείμενα Πελατών αλλά και διάφορες καταστάσεις Οίκοθεν Βεβαιωτικών (Συγκεντρωτική, Αναλυτική κλπ).
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο την παρακολούθηση και διαχείριση των υποχρεώσεων και αναμενόμενων εισπράξεων ενός Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λαμβάνει υπόψην της τον Οδηγό Σύστασης, Οργάνωσης και Λειτουργίας Ταμειακής Υπηρεσίας των Δήμων. Παράλληλα, η διαδικασία βεβαίωσης και είσπραξης των εσόδων καθορίζεται από τις διατάξεις του άρθρου 229 του ΔΚΚ (ΠΔ 410-1995), των άρθρων 70 και 71 του ΒΔ 24-9/20-10-1958, των άρθρων 3-5 και 52-59 του ΒΔ 17-5/15-6-1959, του ΝΔ 318/1969 καθώς και της νομοθεσίας που αφορά κάθε έσοδο.
Αρχικά, ο χρήστης διαμορφώνει την εφαρμογή εισάγοντας παραμετρικά στοιχεία που την αφορούν όπως οι εισπράκτορες, ο αριθμός ανά επιταγή κλπ. Στην περίπτωση των εισπρακτόρων εισάγονται στην εφαρμογή τα ονόματά τους και συνδέονται με Λογαριασμό Λογιστικής και σειρά παραστατικών. Κατά αυτόν τρον τρόπο καθορίζεται ο ρόλος του κάθε χρήστη. Στη δεύτερη περίπτωση καταχωρούνται οι αριθμοί των επιταγών που έχουν δοθεί από την τράπεζα.
Μετά τη σύνταξη των βεβαιωτικών καταλόγων από την Υπηρεσία Εσόδων και την αποστολή του καταλόγου στο Ταμείο, το έσοδο εμφανίζεται στα λογιστικά βιβλία του Δήμου και προετοιμάζεται η είσπραξή του. Εφ’ όσον ο Ταμίας ελέγξει τον κατάλογο εκδίδει αποδεικτικό παραλαβής εισπρακτέων εσόδων εντός μηνός. Η δημιουργία του αποδεικτικού πραγματοποιείται με το Τριπλότυπο Παραλαβής Εισπρακτέων Εσόδων το οποίο μπορεί να ακυρώσει αν κριθεί απαραίτητο. Στις περιπτώσεις όπου είναι απαραίτητο να ειδοποιηθεί ο οφειλέτης, το σύστημα δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να δημιουργήσει και να αποστείλει ειδοποιήσεις στους οφειλέτες. Παρόμοια διαδικασία ακολουθείται και για τις αυστηρές ειδοποιήσεις. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει και δημιουργήσει δόσεις σε Χρηματικό Κατάλογο.
Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει την έκδοση τριπλοτύπου (οίκοθεν) αφού εκτός από την είσπραξη που γίνεται με βεβαιωτικούς καταλόγους, αυτή μπορεί να γίνεται και από ‘’Οίκοθεν Βεβαίωση’’ βάσει βεβαιωτικού σημειώματος του Δήμου. Αντίστοιχα, για τις εισπράξεις που πραγματοποιούνται με Βεβαιωτικό Κατάλογο ο χρήστης εκδίδει Τριπλότυπο Είσπραξης και στην περίπτωση των Κλήσεων αντίστοιχο Τριπλότυπο Είσπραξης Κλήσεων. Επίσης, ο χρήστης μπορεί να ακυρώσει τριπλότυπα ή μη πληρωμένα βεβαιωτικά αν είναι απαραίτητο.
Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να εκδώσει Γραμμάτια Παραλαβής και Είσπραξης. Όσον αφορά τη διαχείριση των Υπόχρεων του Οργανισμού όπως είναι οι προμηθευτές διατίθεται από το σύστημα πληθώρα ενεργειών όπως η εισαγωγή, αποθήκευση, τροποποίηση, αναζήτηση και διαγραφή τους. Ακόμη, παρέχεται η δυνατότητα αναζήτησης και προβολής συγκεντρωτικής κατάστασης με τις οφειλές ενός συναλλασσόμενου, όπως και οφειλές ενός συναλλασσόμενου ανά αντικείμενο.
Ο χρήστης ενημερώνεται για το υπόλοιπο του ταμείου ενώ μπορεί να παρακολουθεί και να εκτελεί παραγραφές και διαγραφές όπου καθίσταται απαραίτητο. Για την εκτέλεση των δαπανών εφαρμόζονται οι διατάξεις του Β.Δ. 17-5/15-6-1959, και ανάλογα με το είδος της δαπάνης, η νομοθεσία για την εκτέλεση έργων προμηθειών, εργασιών, την πρόσληψη προσωπικού κ.λ.π. Κατά αυτόν τον τρόπο ο χρήστης μπορεί να εκδώσει εντάλματα πληρωμής, προπληρωμής και πάγιας προκαταβολής. Επίσης, μπορεί να πραγματοποιήσει πληρωμές μισθοδοσίας, να αποδόσει κρατήσεις στους δικαιούχους φορείς και να τους αποστείλει ειδοποιήσεις.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει βάσει διαφόρων κριτηρίων και στη συνέχεια να δημιουργήσει και να εκτυπώσει πλήθος πληροφοριών. Για παράδειγμα, μπορεί να εκτυπώσει καρτέλες και ισοζύγια υπόχρεων, κατάσταση τριπλοτύπων ανά κωδικό, κατάσταση εκδιδόμενων τριπλότυπων είσπραξης, κατάσταση γραμματίων παραλαβής, καταστάσεις πληρωμένων κλήσεων, ανεξόφλητων οφειλών κλπ.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση των Αποθηκών ενός Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Συγκεκριμένα, επιτρέπει την:
- Αναζήτηση, Εισαγωγή, Τροποποίηση, Διαγραφή Υπόχρεων–Προμηθευτών
- Διαχείριση αρχείου Ειδών
- Διενέργεια απογραφής
- Διαχείριση αρχείου αποθηκών
- Αναζήτηση Δελτίων Εισαγωγής
- Καταχώρηση Δελτίων Εξαγωγής και Επιστροφής
- Διαχείριση Αρχείου Καταστροφών
- Αναζήτηση και έλεγχο κινήσεων όλων των ειδών αποθήκης
- Έκδοση παραστατικών
- Δημιουργία εκτυπώσεων
- Καταχώρηση παραμέτρων για τον προσδιορισμό της εφαρμογής (προέλευση, κατηγορίες, μέθοδοι υπολογισμού, μονάδες μέτρησης κ.α.)
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Η εφαρμογή των Παγίων έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση των παγίων ενός Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ενσώματα, ασώματα ή άϋλα πάγια, αξίες και δικαιώματα οργανισμού, έξοδα πολυετούς αποσβέσεως, μακροχρόνιες απαιτήσεις κ.α.). Συγκεκριμένα η εφαρμογή επιτρέπει:
Αρχικά, ο χρήστης διαμορφώνει την εφαρμογή εισάγοντας παραμετρικά στοιχεία που την αφορούν όπως Γενικές Κατηγορίες, Είδη Κινήσεων, Μέρη Παγίων, Τόπος Εγκατάστασης, Είδη Οχημάτων/Μηχανημάτων, Μάρκες Οχημάτων, Χρώματα.
Στις Γενικές Κατηγορίες περιέχονται οι κατηγορίες και υποκατηγορίες των παγίων αναλυτικά, με προεγκατεστημένους κωδικούς και περιγραφές όπως ορίζονται βάσει των διατάξεων της Γενικής Λογιστικής. Στα Είδη Κινήσεων περιγράφονται οι κινήσεις που μπορούν να γίνουν σε ένα πάγιο καθώς και η σύνδεση της κίνησης με την Γενική Λογιστική. Στα Μέρη Παγίων πραγματοποιείται ο διαχωρισμός των παγίων σε μέρη ενώ στην Καταχώρηση των Εγκαταστάσεων ο χρήστης καταχωρεί το χώρο όπου τα πάγια είναι εγκατεστημένα. Στα Είδη Οχημάτων/Μηχανημάτων καταχωρούνται τα οχήματα και μηχανήματα που ανήκουν στο Δήμο ενώ στις Μάρκες και Χρώματα Οχημάτων ο χρήστης δημιουργεί αρχείο με τις μάρκες και τα αντίστοιχα χρώματα των οχημάτων καταχωρώντας την περιγραφή τους.
Ο χρήστης δημιουργεί μητρώο Παγίων στην εφαρμογή και καταχωρεί ενέργειες διαχείρισης που τα αφορούν (είδος παγίου, λογιστικά στοιχεία, αιτιολογία, στοιχεία κτήσεως, μεταβολές, αποσβέσεις κ.α.), συνδέει το πάγιο με φορέα επιχορήγησης αν υπάρχει και καταχωρεί τις κινήσεις που γίνονται σε κάποιο πάγιο. Επίσης, μπορεί να δημιουργήσει καρτέλα παγίου.
Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει την αναζήτηση κινήσεων παγίων ανά ημερομηνία ή είδος κίνησης για παράδειγμα. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να μεταφέρει πάγια σε άλλα Πάγια, να υπολογίσει τις τακτικές αποσβέσεις των παγίων και να τις αναζητήσει, μεταβάλλει ή διαγράψει.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει βάσει διαφόρων κριτηρίων και στη συνέχεια να δημιουργήσει και να εκτυπώσει πλήθος πληροφοριών. Για παράδειγμα, μπορεί να εκτυπώσει καταστάσεις παγίων ανά διεύθυνση, μητρώου παγίων, αποσβέσεων χρήσεως, μηχανημάτων/μεταφορικών μέσων, ασώματων ακινητοποιήσεων και εξόδων πολυετούς απόσβεσης κλπ.
Υπηρεσίες Υποστήριξης
- Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
- Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
- Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
- Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
- Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
- Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές