Πρόσοδα

Η ΔΑΕΜ Α.Ε αναπτύσσει και υποστηρίζει ολοκληρωμένες και πρωτοποριακές εφαρμογές και λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία και τεχνογνωσία ώστε να διασφαλίσει και να διατηρήσει ικανοποιημένους πελάτες. Χαρακτηρίζεται για την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, την επένδυση σε εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, συστήματα επιχειρηματικής υποστήριξης και εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της.

Τέλος παρεπιδημούντων

Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο την τήρηση και διαχείριση αρχείου επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα επιτρέπει:

  • Την παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησης με βάση το Αντικείμενο Εργασίας
  • Την αναλυτική καταγραφή των Περιοδικών Δηλώσεων και τη δυνατότητα έκδοσης Βεβαιωτικού σημειώματος
  • Τον αυτόματο υπολογισμό των προσαυξήσεων για τις εκπρόθεσμες δηλώσεις
  • Τη δυνατότητα διασταύρωσης στοιχείων με την εφορία
  • Την παρακολούθηση Διαγραφών Βεβαίωσης
  • Τη δυνατότητα μαζικής εκτύπωσης ειδοποιητηρίων
  • Την εξαγωγή στατιστικών στοιχείων επιχειρήσεων (ανά περιοχή, αντικείμενο εργασίας, υγειονομική κατηγορία κλπ)
Μικροπωλητές - Περίπτερα

Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο την τήρηση και διαχείριση (μεταβολή, προσθήκη, διαγραφή) αρχείου που αφορά τους Μικροπωλητές – Περίπτερα. Συγκεκριμένα επιτρέπει:

  • Την αναλυτική παρακολούθηση όλων των αιτήσεων
  • Την τήρηση αρχείου οφειλετών
  • Την τήρηση καρτέλας για κάθε άδεια κατάληψης
  • Την παραμετρική δημιουργία διαφορετικών τιμοκαταλόγων χρέωσης
  • Την αυτόματη έκδοση και εκτύπωση των οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων
  • Τον αυτόματο υπολογισμό προστίμων
  • Τη δυνατότητα μαζικής εκτύπωσης ειδοποιητηρίων
  • Την εξαγωγή στατιστικών και οικονομικών πληροφοριών
Διαχείριση προσφυγών

Καταχωρεί και δίνει αριθμό στις κατατιθέμενες προσφυγές και ενημερώνει για την διαδρομή της κάθε προσφυγής. Τυπώνει όλα τα απαραίτητα διαβιβαστικά προς τις άλλες υπηρεσίες και τις δικαστικές αρχές.

Διαχείριση κλήσεων οχημάτων

Η εφαρμογή των Κλήσεων Τροχαίων Παραβάσεων εξυπηρετεί τις παρακάτω εργασίες:

  • Καταχώρηση κλήσεων
    Στο πρόγραμμα αυτό καταχωρούνται τα βασικά στοιχεία των κλήσεων.
    Υποχρεωτική είναι η καταχώρηση του Α/Α, Αρ. Κλήσης, ημερομηνία παράβασης, ώρα παράβασης, αριθμός κυκλοφορίας, οδός και ποσό.
  • Εκτύπωση Καταστάσεων Ελέγχου
  • Διόρθωση Κλήσεων
  • Καταχώρηση Παραβόλων
  • Εξόφληση Κλήσεων από Παράβολα
  • Εξόφληση Κλήσεων από Τριπλότυπα
  • Αποστολή μαγνητικού μέσου στο ΚΕΠΥΟ για ανεύρεση ιδιοκτητών
  • Ενημέρωση του Αρχείου Κλήσεων με Ιδιοκτήτες
  • Δημιουργία Βεβαιωτικού Καταλόγου
  • Εκτύπωση Βεβαιωτικού Καταλόγου
  • Δημιουργία Ειδοποιητηρίων κατά ΑΦΜ οφειλέτη
  • Εκτύπωση Ειδοποιητηρίων
  • Εισπράξεις από Ταχυπληρωμές
  • Εκτύπωση Κλήσεων ανά Χρεώστη (Εξοφλημένες/Ανεξόφλητες)
  • Εκτύπωση Κλήσεων ανά όχημα (Εξοφλημένες /Ανεξόφλητες)
  • Εκτύπωση ισοζυγίου οφειλετών

Διαχείριση κλήσεων

Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση των κλήσεων του Δήμου Αθηναίων. Συγκεκριμένα η εφαρμογή επιτρέπει στον χρήστη να αναζητήσει κλήσεις θέτοντας κριτήρια όπως Α/Α Κλήσης, Αριθμός Κλήσης, Αριθμός Κυκλοφορίας αυτοκινήτου και να δει αναλυτικά τις πληροφορίες που έχουν καταχωρηθεί για κάθε κλήση.

Οι κλήσεις καταχωρούνται στην εφαρμογή με τη συμπλήρωση από το χρήστη πεδίων όπως προέλευση, έτος έκδοσης, Α/α κλήσης, Αρ.κυκλοφορίας, μάρκα, χρώμα οχήματος, ποσό κλήσης, στοιχεία ιδιοκτήτη κλπ. Με την αποθήκευσή της η κλήση λαμβάνει χαρακτηρισμό κατάστασης ‘Απλήρωτη’ και εφόσον πληρωθεί από τον οφειλέτη η κατάστασή της αλλάζει σε Βεβαιωμένη ή Πληρωμένη Οίκοθεν ενώ η πληρωμή εντάσσεται σε Χρηματικό Κατάλογο.

Το σύστημα επιτρέπει στο χρήστη τη δημιουργία πληθώρας εκτυπώσεων που αφορούν την προβολή κλήσεων, τα ειδοποιητήρια κλήσεων, τις ασυσχέτιστες κλήσεις, τις μάρκες αυτοκινήτων καθώς επίσης και τα στοιχεία ιδιοκτητών από το υπουργείο συγκοινωνιών.

Στην περίπτωση της προβολής κλήσεων ο χρήστης εκτυπώνει τα στοιχεία συγκεκριμένων κλήσεων ανάλογα τα κριτήρια που έχει εισάγει. Στη δεύτερη περίπτωση εκτυπώνει ειδοποιητήρια όπως αυτά αποστέλλονται στον ιδιοκτήτη και τον ενημερώνουν για την παράβαση. Στις ασυσχέτιστες ο χρήστης συγκρίνει τα στοιχεία κλήσεων που έχουν καταχωρηθεί στην εφαρμογή με εκείνα που έχουν καταχωρηθεί στα αρχεία του Ταμείου ώστε να διορθώσει πιθανά λάθη. Στις εκτυπώσεις μαρκών ο χρήστης συγκρίνει τη μάρκα που έχει καταχωρηθεί στην εφαρμογή με εκείνα αρχείου που αποστέλλεται από το Υπουργείο Συγκοινωνιών. Τέλος, στην τελευταία εκτύπωση ο χρήστης εκτυπώνει τα στοιχεία ιδιοκτητών που αποστέλλονται από το Υπουργείο Συγκοινωνιών.

Μια ακόμη δυνατότητα της εφαρμογής είναι ότι ο χρήστης μπορεί να ενημερώσει τα στοιχεία μιας κλήσης με τα αντίστοιχα στοιχεία ιδιοκτήτη τα οποία αποστέλλονται από το Υπουργείο Συγκοινωνιών. Τέλος, ο χρήστης μπορεί να εισάγει και να εξάγει στην εφαρμογή αρχεία ASCII και ειδικότερα να πραγματοποιήσει Εξαγωγή Αριθμού Κυκλοφορίας, Εισαγωγή Αρχείου Ιδιοκτητών, Εισαγωγή Αρχείο Δημοτικής Αστυνομίας, Εισαγωγή Αρχείου Ελεγχόμενης Στάθμευσης και Δημιουργία ΧΚ.

Κατά την Εξαγωγή Αριθμού Κυκλοφορίας ο χρήστης ενημερώνεται για στοιχεία ιδιοκτητών που αφορούν συγκεκριμένους αριθμούς κυκλοφορίας. Στην Εισαγωγή Αρχείου Ιδιοκτητών εισάγονται στο σύστημα στοιχεία ιδιοκτητών από το Υπουργείο Συγκοινωνιών. Στην Εισαγωγή Αρχείου Δημοτικής Αστυνομίας καταχωρούνται κλήσεις στο σύστημα με τη χρήση αρχείου που αποστέλλεται από τη Δημοτική Αστυνομία.

Κοινόχρηστοι χώροι

Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο την τήρηση και διαχείριση (μεταβολή, προσθήκη, διαγραφή) αρχείου που αφορά τους Κοινόχρηστους Χώρους. Συγκεκριμένα επιτρέπει:

  • Την αναλυτική παρακολούθηση όλων των αιτήσεων
  • Την τήρηση αρχείου οφειλετών
  • Την τήρηση καρτέλας για κάθε άδεια κατάληψης
  • Την παραμετρική δημιουργία διαφορετικών τιμοκαταλόγων χρέωσης
  • Την αυτόματη έκδοση και εκτύπωση των οίκοθεν βεβαιωτικών σημειωμάτων
  • Τον αυτόματο υπολογισμό προστίμων
  • Τη δυνατότητα μαζικής εκτύπωσης ειδοποιητηρίων
  • Την εξαγωγή στατιστικών και οικονομικών πληροφοριών
Εφαρμογή Ύδρευσης

Η εφαρμογή υποστηρίζει όλο το κύκλωμα διαχείρισης των τοπικών δημοτικών εταιρειών ύδρευσης. Συγκεκριμένα, η εφαρμογή επιτρέπει την:

  • Τήρηση αρχείου παροχών και διαχείρισή του (διεύθυνση παροχής, κωδικός παροχής, αριθμός υδρομέτρου, στοιχεία του ιδιοκτήτη κλπ.)
  • Τήρηση αρχείου λογαριασμών και διαχείρισή του (περίοδος λογαριασμού, σύνολο οφειλής, ένδειξη κατάστασης λογαριασμού κλπ.)
  • Πρόσβαση στο κοινό αρχείο υπόχρεων του Οικονομικού Διαχειριστικού Συστήματος και διαχείρισή του (Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ / ΔΑΤ, ΔΟΥ, Διεύθυνση κατοικίας κλπ.)
  • Τήρηση αρχείου κατηγοριών λογαριασμών και διαχείρισή του (Κωδικός και ονομασία κατηγορίας, Πάγια ύδρευσης και αποχέτευσης, ενοίκιο υδρομέτρου, ποσοστό αποχέτευσης, ποσό επανασύνδεσης κ.λπ)
  • Τήρηση αρχείου διαδρομών (Κωδικός διαδρομής, Ονομασία, Περίοδος / Έτος)
  • Έκδοση λογαριασμών ανά περίοδο και διαδρομή
  • Δυνατότητα υπολογισμού λογαριασμών μεμονωμένα ή ομαδικά
  • Δυνατότητα χρέωσης ποσών (στρογγυλοποίηση ποσού, έκδοση λογαριασμού)
  • Σύνταξη χρηματικού καταλόγου (ποσά οφειλών των υπόχρεων, ενημέρωση του Χρηματικού Καταλόγου)
  • Διαχείριση χρηματικού καταλόγου με πρόσβαση στο Οικονομικό Διαχειριστικό Σύστημα (ποσά οφειλών, ενημέρωση του χρηματικού καταλόγου για οφειλές στην Ταμιακή Υπηρεσία)

Τέλος, η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία προς διευκόλυνση του χρήστη.

Εφαρμογή Τ.Α.Π.

Η εφαρμογή του ΤΑΠ έχει ως αντικείμενο την πλήρη παραμετροποίηση (συντελεστές ΤΑΠ, ΤΚΦ, ΦΗΧ, παλαιότητας, διαμερίσματα, ζώνες, Σ.Α.Ο., Τ.Ο., οδοί κλπ.) με διαχείριση ανά έτος και δυνατότητα εκτυπώσεων ελέγχου.

Συγκεκριμένα, η εφαρμογή δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα:

  • Υποστήριξης διασύνδεσης (interface) με τη ΔΕΗ για τα ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα σε επίπεδο μετρητών (εισαγωγή αρχείου από ΔΕΗ, εξαγωγή αποστολής προς ΔΕΗ μεταβολών αρχείου)
  • Τήρησης ιστορικού αρχείου ΔΕΗ
  • Τήρησης αρχείου ακινήτων και διαχείρισή του (μεταβολή, προσθήκη, διαγραφή) και παρακολούθηση της εξέλιξής του (ιστορικότητα τροποποιήσεων)
  • Υποστήριξης όλων των εργασιών που δύναται να απαιτηθούν για ένα ηλεκτροδοτούμενο ή μη ακίνητο (δήλωση, τροποποίηση, νέα παροχή, διακοπή κλπ.)
  • Παρακολούθησης ηλεκτροδοτούμενων και μη ακινήτων
  • Αυτόματου υπολογισμού των χρεώσεων με βάση όλες τις απαραίτητες παραμέτρους
  • Σύνδεσης με το κοινό αρχείο υπόχρεων του Οικονομικού Διαχειριστικού Συστήματος και διαχείρισής του (Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ/ΔΑΤ, ΔΟΥ, Διεύθυνση κατοικίας κλπ)
  • Δυνατότητας συγκεντρωτικών εκτυπώσεων ή/και εκτυπώσεων ανά εργασία
  • Εμφάνισης καρτέλας πελάτη
  • Τέλος, η εφαρμογή διαθέτει και αντίστοιχα παραμετρικά στοιχεία προς διευκόλυνση του χρήστη.

Υπηρεσίες Υποστήριξης

  • Τηλεφωνική on-line υποστήριξη στον χρήστη
  • Παρέμβαση στην εφαρμογή, αν η τηλεφωνική υποστήριξη δεν λύσει το πρόβλημα – αίτημα – ερώτημα κλπ
  • Παρέμβαση στη βάση δεδομένων για διόρθωση λαθών χρηστών της εφαρμογής μετά από γραπτό αίτημα από το αρμόδιο τμήμα
  • Επί τόπου επίσκεψη στον χώρο εργασίας του χρήστη, εάν αυτό κρίνεται απαραίτητο για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Εγκατάσταση εφαρμογής σε νέες μονάδες εργασίας χρηστών στον εργασιακό χώρο της ΔΑΕΜ Α.Ε. ή στον χώρο εργασίας του πελάτη
  • Συνεργασία με το αρμόδιο τμήμα ανάπτυξης εφαρμογών στην δημιουργία νέων εκδόσεων (version) της εφαρμογής ή τροποποιήσεων της ήδη υπάρχουσας, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Εκπαίδευση των νέων χρηστών – πελατών στις εφαρμογές
Διαφημιστικές πινακίδες

Η εφαρμογή έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση και έκδοση αδειών και βεβαιώσεων παραβάσεων που αφορούν κατηγορίες διαφημίσεων (φωτεινές επιγραφές, τέλη καθαριότητας, κατάληψη κοινόχρηστων χώρων από διαφημιστικές στήλες και διαφημιστικά πλαίσια).

Φορολογητέα ύλη

Η εφαρμογή της Φορολογητέας Ύλης έχει ως αντικείμενο τη διαχείριση των Εκθέσεων Ελέγχου που διεξάγονται για κάθε αίτηση που αφορά τα αντικείμενα Διαφήμιση, Κοινόχρηστοι Χώροι και Περίπτερα-Μικροπωλητές.